W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

        Jak się do tego zabrać?

Zamówiłeś towar w naszym e-sklepie Drdlík, jednak z jakiegoś powodu musisz anulować zamówienie? Obojętne czy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem lub nie, zamówienie w naszej witrynie możesz anulować w ciągu kilku minut.

 

 

  • Regulamin reklamacji znajdziesz tutaj
  • Sposób odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj

 

Inne informacje lub usługi, których możesz poszukiwać.

Jeżeli dokonasz zamówienia produktu lub usługi znajdującej się w ofercie witryny Drdlik.cz, uważa się, że wyraziłeś zgodę na warunki reklamacji „Ogólne Warunki Sprzedaży“oraz warunki określone na stronie internetowej. W przypadku każdej skargi powinieneś być w kontakcie z obsługą reklamacji, aby w ten sposób zapewnić, że proces reklamacji zostanie rozpatrzony szybko i sprawnie.

Kto jest właścicielem firmy DRDLIK?

W jaki sposób mogę się skontaktować z Państwem?

W każdej chwili możesz skontaktować się z naszym Serwisem Klienta poprzez e-mail: info@drdlik.pl lub telefonicznie +420 732 583 503 (Po – Pią 7:00 – 14:30)

Co należy uczynić, gdy chcę złożyć reklamację towaru?

Jeżeli doręczony towar był uszkodzony, wadliwy lub w związku z nim pojawił się inny problem, możesz go oczywiście wysłać z powrotem za darmo. Wszystkie informacje odnośnie zwrotu towaru znajdziesz w sekcji „W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru…”.

W jaki sposób mogę podzielić się z Państwem moimi opiniami, propozacjami lub uwagami?

Cieszymy się na Twoją informację zwrotną, krytykę lub pochwałę. Wyślij do nas e-mail pod adres info@drdlik.pl a my gwarantujemy, że otrzymasz odpowiedź!

Sdílejte a získejte odměnu

Nakoupili jste u nás naše výrobky a už máte hotovo? Začněte nás sledovat na instagramu a pochlubte se vaší realizací s hashtagem #instagramdrdlik. Získáte od nás odměnu!