Zwrot towaru
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru? |
||
Jak się do tego zabrać? Zamówiłeś towar w naszym e-sklepie Drdlík, jednak z jakiegoś powodu musisz anulować zamówienie? Obojętne czy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem lub nie, zamówienie w naszej witrynie możesz anulować w ciągu kilku minut.
|
|
|
Inne informacje lub usługi, których możesz poszukiwać.
Jeżeli dokonasz zamówienia produktu lub usługi znajdującej się w ofercie witryny Drdlik.cz, uważa się, że wyraziłeś zgodę na warunki reklamacji „Ogólne Warunki Sprzedaży“oraz warunki określone na stronie internetowej. W przypadku każdej skargi powinieneś być w kontakcie z obsługą reklamacji, aby w ten sposób zapewnić, że proces reklamacji zostanie rozpatrzony szybko i sprawnie.
Kto jest właścicielem firmy DRDLIK?
W jaki sposób mogę się skontaktować z Państwem?
W każdej chwili możesz skontaktować się z naszym Serwisem Klienta poprzez e-mail: info@drdlik.pl lub telefonicznie +420 732 583 503 (Po – Pią 7:00 – 14:30)
Co należy uczynić, gdy chcę złożyć reklamację towaru?
Jeżeli doręczony towar był uszkodzony, wadliwy lub w związku z nim pojawił się inny problem, możesz go oczywiście wysłać z powrotem za darmo. Wszystkie informacje odnośnie zwrotu towaru znajdziesz w sekcji „W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru…”.
W jaki sposób mogę podzielić się z Państwem moimi opiniami, propozacjami lub uwagami?
Cieszymy się na Twoją informację zwrotną, krytykę lub pochwałę. Wyślij do nas e-mail pod adres info@drdlik.pl a my gwarantujemy, że otrzymasz odpowiedź!